Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, June 30, 2011

jom cakap ganu



zizan oh zizan.. teringin nak berjumpa zizan face to face. nak sembang dengan zizan. cakak ganu dengan zizan. tapi bertemankan Mr. J. mesti Mr. J pun rancak giler kan.

dengar zizan cakak tu teringat aku kat cikgu Prinsip Akaun aku cikgu Fauzi. kelat gile ganu dia. pastu Lecturer Pengajian Perniagaan aku. nama apa ntahaku lupa.

ekceli aku pun cakak ganu kat Kuantan. sebab environment aku semua orang ganu. bila berpindah kat bangi pun aku takleh buang kepekatan ganu aku. orang-orang sini suka usik aku cakap ganu. siriyes memang takleh nak buang. 17 tahun membesar. masuk matrik pun jumpe geng ganu. masuk UMT pulak lagilah. ganu jugak. memang takleh buang. asal usulku.

ada kawan aku cakap bila berjauhan kalau tengok zizan mesti dia ingat aku. kahkah.. padahal takdok kaitan langsung....

No comments: