Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, June 8, 2011

Mail Lambung punya cerita...

betul kah KL gangster keluar hari ni kat panggung. zizan berlakon cite ni kan. nak tengok. tapi kena tunggu mr. J datang sini dululah. tu pun kalau diberi kemampuan. ekonomi. ekonomi. hahaha... tunggu masuk share folder dululah ek. jimat2..

nak tengok KL gangster sebab nak tengok abang jijan ok (tiru gaya mak jemah). aku fanatik kat abang jijan. i knowlah muka i ni bukan pan asian. tak cukup kriteria macam juliana evan. kalau jadi macam juliana evan. seksalah i nak tutup perut yang buncit ni. tak kisah nokk.. janji nak tengok abang jijan. takleh bagitau mak aku ni. ada pulak dia paksa aku balik gie tengok KL gangster. mak aku jangan main2. peminat fanatik abang jijan kate ko. kena diamkan dulu. tunggu astro first.. lagi jimat. sekarang tunggu orang review cite tu dulu.

dengar kata abang jijan ni main watak mail lambung ek. ke bukan. kalau salah tolong betulkan ye... tak sabo tunggu orang review. hope bestlah movie ni kan. tapi cukuplah kaitkan nama KL dengan gejala2 macam tu. sikit2 Kl. driftlah, gangsterlah. cuba wat tempat lain. sebut pasal drift ni, bukan kat KL je. Kat parking shopping mall Kuantan pun orang nak drift. hari tu, aku pergi pasar nilai 3 lagi besar tempat. selamber je brader tu test kete dia. baru modified kot. siap drift kat pasar lagi. baru thriller...

tak derhaka ek kalau aku minat abang jijan. suami i rela. i minat je. bukan nak ajak kawin pun. bukan mengigau sampai malam pun. minat. ala. aku minat siti nurhaliza tak sampai termimpi2 pun. kena bagitau awal2. nanti aku dituduh macam2 lagi. hahaha... ~~ ni penangan tengok JOZAN untuk maharaja lawak minggu lepaslah ni. terpengaruh dengan mak jemah. adoyai....

#  dah jumpa part si amir perli nabil. pedih siot. berbulu telinga nabil tu.. ala, ileklah bang bil.amir gurau je tu. janganlah terasa pulak.

No comments: