Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, June 30, 2011

Promo kuih raya...

sekarang dah banyak promo-promo untuk raya kan? Courts mammoth dah lama buat promo. Jakel pun dah. puasa belum lagi. ok. Aku pun nak promo jugak.. hehe.. opkos kuih raya. bukan aku punya. tapi saje-saje nak tolong kawan. seronok jual kuih ni. kan? dekat-dekat pose nielah masa yang sesuai untuk nak testing-testing. nanti dah pose takleh nak rasa dah..

 3 jenis biskut yang ada.
semua buatan tangan orang lama.. 
biasa kalau orang lama buat biskut sedap kan.
bukan kilang. memang ori kampung punya rasa.

 ni semperit. mak aku panggil biskut bunga dahlia. ada orang panggil bunga cina.
whatever orang panggil. tapi rasa dia best.
harga: RM25 sebekas. (tak tau berapa pcs)

 ni biskut kacang. superb ori homemade. 
harga: RM25 sebekas.

 ini pulak bangkit santan/kelapa.
aku rasa budak-budak suka. 
aku makan pun sedap.
banyak kali try pulak tu...
aku dah order 3 balang.
harga: RM20 sebalang.

balang dia macam ni 

vv
v


so, kalau ada sape-sape nak order boleh tinggalkan komen. then kita deal. aku takde letak caj tersembunyi pun. tu sume harga asal dari empunya. empunya badan ni ibu kepada kawan pejabat aku. cuma aku boleh cakap sedap. so, sesape yang nak order. area Bangi, Kajang, Putrajaya, Dengkil. Boleh lagi nak anto. Kuantan pun boleh... dijamin sedap.

3 comments:

LYAfrina said...

woww...mood raya dah dtg!!

natasha said...

patut la ada org ckp ko ada jual kuih raya,awat xpromote kat aku?ada tester ke?

joeayu said...

nak promotelah ni. jap2 lagi aku naik. ada tester. dtg bilik aku skrg...