Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, June 24, 2011

boleh tak rasa nak marah..

pagi-pagi jumaat saat tengah2 berbunga ni spoilt mood lah pulak. aku baru je excited untuk esok. ada orang spoil pulak.

adalah hamba Allah ni. bukan staff sinilah. buat kerja kat makmal. dah tau radas kaca pecah. mencanak je serpihan dia. yang pergi tinggal je atas meja kerja tu nape. tinggal pulak bersepah je serpihan. bagitaulah kat aku. aku boleh tolong clearkan. bukan kena bayar balik pun. 2 3 hari dah duk kat situ. sepatah pun tak bagitau. dah cek-cek bila aku tanya boleh pulak tersenyum sumbing. macam tak bersalah. kalau kaca tu kena ko takpe. ko kaya. insuran opkos banyak. kena kat aku? masuk spital gomen jugak. insurans takde. tanggungan banyak. buat kerja satu-satu tu waraslah sikit..

aku ni orang bawahan je. ko orang luar buat kerja. nampak dek bos. aku yang kena. hari tu aku dah kena sebab ko jugak. ko gie makan dalam lab. memang kenalah. aku dah ajak masuk bilik aku makan. ko taknak. yang kena aku jugak. dah kena tu bos salahkan aku. macam aku sombong tak ajak ko masuk. dah aku kena ko boleh pulak duk pakai headphone tengok movie sambil makan. educatedlah sikit perangai tu. janganlah buat orang lain jatuh sebab perangai ko. aku sabar pun ada had. aku sedar aku ni sape. cer tolong sikit...malslah nak marah-marah. dah besarkan. kalau kawin dah dapat anak pun...

dah spoilt mood aku. blog aku pun tercalar. sabo2....~~~

No comments: