Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, June 8, 2011

Tengah layan maharaja lawak.

sekarang ni sume duk kecoh dengan cite nora elena dan maharaja lawak. cite nora elena ni takdelah wajib sangat nak tengok. cuma time adakat rumah je. kadang tu tak tengok langsung. sebab dah boleh expect. cite novel lah katakan. tu yang ramai anak dara nak suami yang romantik macam seth tan tu (sebut betul2 ok, kang lain bunyinya). mungkin dapatlah. untunglah sape2 dapat suami romantik macam seth tan. Mr. J? romantik jugak. tapi takleh nak nilai dia. kang aku kata romantik korang kata aku angkat bakul sendiri. kata tak romantik kang korang kat aku padan muka ko. dahlah gemuk kan. tak cantik. u deserve for it. aku tau. aku tau. tapi takpe. aku terima Mr. J seadanya. Mr. J pun terima aku seadanya. kalau tak romantik, takkan dia boleh follow aku naik moto kat LPT tu. bukan setakat sweet je. lebih dari tahap kencing manis dah. ok. lupakan yang lain. 

aku nak cite pasal maharaja lawak. aku ni bukanlah pelanggan mustika pun. so takdelah boleh tengok on time pun. tengok youtube apatah lagi. setakat menunggu ihsan dari babah muaz masuk dalam share folder je. thanx babah Muaz. maharaja lawak ni of course i support JOZAN. vote? haruslah tak... hehe.. kredit cukup2 nak vote sesama dengan Mr. J ngan mak je. Almaklumlah. kitorang bukan macam husband and wife lain.. Jumpa pun hujung minggu je. Kalau sibuk berapa jam sangat boleh jumpa.

kalau tengok maharaja lawak, mesti aku dengan Mr. j bergaduh (gaduh2 manja~ yang ni dapat pahala ok). sebab dia mesti sokong Jambu. Aku Jozan. I loike abang jijan. Suka je. tak jadi dosa pun kan.... so sekarang nak layan Jozan.

* sebenarnya tengah cari episod mana yang orang kata si amir perli nabil pasal Irma Hasmi. Part mana ek?

No comments: