besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, June 10, 2011

entry laju-laju..

ni apasal pulak followers aku hilang tiba-tiba. macam ramai je kan. hehe. problem biasa kot. mungkin petang ni ada kot. sebab kat dashboard ada lagi. ... aku taip entry ni laju-laju. sebab jap lagi nak kuar pergi Alamnda, Putrajay. jalan-jalan dengan Zizan. oooppsss.. dengan bibilah... mr j dah jeles sebut nak kuar dengan zizan. OMG! gurau-gurau jelah abang oi.. Zizan tak pandang pun. Maklumlah gemuk. tak cantik pulak tu.... mata pun sepet. hidung kemek. bukan pan asian pun. dah rupa bottom pan (bahasa melayunya bontot kuali). yeke? pandai2 aku je..

hari ni penat sangat. duk wat eksperimen pada projek yang biasa buat. ada orang gelak kalau cakap aku bizi. sebab selama ni aku tak pernah bizi... bila bizi sekali tu jadi kelakar pulak.

semalam syok gila, makan budu. teman bibi pose. aku goreng ikan, goreng taugeh berkicap and opkos budu. nikmat gila. dahlah dari pagi cuma makan roti je. hari ni pun, beli bihun pukul 11.30 baru makan. tak larat sangat.

oklah nak kuar dah.... tata titi tutu.....

No comments: