Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, June 6, 2011

celebrate besday mak....

Sabtu baru2 ni, Fatin belanja kitorang makan pizza sempena besday mak.. Of course take away. Aku ngan Mr J apa lagi merempitlah...pergi ke Giant kuantan. Jem gile bandar Kuantan malam tyu. macam ada pesta. Nasib baik naik motor je. Kat pizza pun ramai yang menungu take away. Sambil2 tu duk usha dalam Giant. Duk survey netbook. Nak beli sekarang tak mampu. al-maklumlah semekin. Bukan kaya macam korang pun. Survey2 dulu.  So, kat rumah mak goreng ayam kfc homemade. tepung tu mak beli ngan jiran sebelah rumah. Sebijik macam ayam kfc. Cuma keras sikit ayam tu. aku siap perli Mr J lagi.
" abang beli ayam kampung ek? " Mr. J tergelak samapai tersembur nasi goreng.
# takpe kan perli? tak jadi derhaka kan? almaklumlah aku ni gemuk, tak cantik, perangai pun hudoh. tak macam korang.

Tengok awal2 lagi mak dah ambik part wing. tapi aku dengan fatin mengalah jelah. biasa berebut tuh. nyum2....

nyum2 pizza. nak lagi boleh?
Fatin, bila lagi mau belanja?

 So, thanx untuk fatin. Semoga mak happy. Nanti kita belanja pulak eh.

* weekend baru ni sangat pack. Cuba untuk ikut kehendak semua orang. Tapi diri ini tak sempurna. Masa aku ada dari Jumaat ( 10 mlm) sampai kat Kuantan. 3 petang dah nak balik KL. Berapa jam je sangat. Nak puaskan hati semua orang aku tak mampu. Diri aku sendiri pun dah penat. Sesiapa yang rasa aku ni menyusahkan diorang, aku mintak maaf.

No comments: