Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, June 24, 2011

zaman ke'gilaan' dolu2...


dah kebosanan tadi aku cuba godek2 gambar dalam FB. rindu gile nak tengok zaman-zaman remaja dulu. haha. memang zaman ke'gila'an. jangan expect aku gila ye.aku hanya gila-gila. aku jugak student  yang paling tegar. pernah aku kena perambat dengan pengawal keselamatan keas aku masuk kampus pakai selipar jepun ngan jeans... hahaha.. siap wat akujanji lagi taknak ulang. tapi buat jugak...




 

 rindunya badan 'kurus' camni. tapi aku tetap gemuk di kalangan diorang. 
baju tu ada algi sekarang ok.


 serius aku tak tau sape duk belakang aku. kalau tak takdenye aku nak menonggeng rupa itu. 
ada orang tak suka tengok gambar ni.
nostalgia yang taknak dikenang katanya.

 lepas exam. orang lain ayu je. aku? boleh blah nak ayu. cukup ayu pada nama sahaja. tu nasib baik pegi exam dah wangi. kena baik punya mood harem nak mandi. itulah aku.

 orang lain duk sibuk dengar demo. aku? idokler. main-main lagi kat belakang. tengok wajah si pembuli.
badan kecik tapi suka buli aku.
pernah dia kejar aku naik katil double decker. aku sampai lebam lutu.
menangis aku. nasib baik tak runtuh katil je.

suka sangat moment ni. agak2 kalau wat reunion 2 3 tahun lagi. masing2 kendong anak. boleh pose macam ni lagi tak??

No comments: