besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, July 29, 2011

Kisah dongeng yang bukan dongeng lagi...

Kisah Dongeng - Stacy

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja 
 
~~ oh baru aku tersedar lagu ni sesuai aku tujukan pada Mr J  12 tahun dulu. masa kitorang Form 1. gediks kan ko mak jemah. hahaha... tapi sekarang pun masih sesuai. tengok masa first verse tu. 
 
Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini  


~~ aku tak seberapa. rupa takde, harta jauh sekali. orang lain lebih segala-galanya dari aku... tapi dia tetap................

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna.


Thanx Mr J. 
yang selalu sudi untuk bersusah senang bersama aku.
yang sudi memberi kasih sayang..
yang sudi menadah telinga dengar aku membebel-bebel..
yang mampu menahan segala rasa bila aku stress.
yang sudi terima aku seadanya.
yang sudi bau kentut aku ~ hahaha..

kisah dongeng ni bukan lagi dongeng untuk kami.

+ motif meroyan pagi-pagi ni dengan jiwang? ~~ miss malam semalam.. hahaha +



 




No comments: