Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, July 11, 2011

kesian Mr. J

salam isnin. uhuhu.. aku masih bersedih dan rasa bersalah.... weekend baru ni Mr. J demam. very unexpected. petang Jumaat tu, dia SMS nak balik. sakit kepala katanya. badan panas-panas. aku sampai opis after lunch baru perasan mesej tu. call him back but he riding. apehal speaking pulak ni? lakidemam duk meroyan speaking. gitu kan.. hehehe..

gelak ni cuma penyedap je. aku ingat dia demam sebab stress keje banyak kat opis. malam tu lepas makan ubat he collapsed. camne aku tau? sebab dia dah tak reply sms. means dia tidolah kan. tapi, dia dah remind awal-awal. taknak aku meroyan sorang-sorang. hehehe...

so, sabtu tu ingat bangun pagi dia dah ok. rupa-rupanya makin teruk. aku dah cuak. dah decide nak balik. tapi lepas anto cousin Mr. J pergi komuter. nampak kawalan polis ketat gila. adeh. camne nak balik. jalan KL semua dah tutup... gara-gara 'itu'. tak suka tau. Mr. J cakap takpe. dia boleh tahan lagi. cuma tak larat batuk dengan muntah je. aku risau betul lah. suami sakit aku takde di sisi..

Mr J cakap. "takpe sayang.... abang ok".. tapi aku tau dia tak ok. so, 24 hrs follow up dari jauh jelah....
sometimes he said "rindu sayang sangat2." aduh abang.. bersalahnya pada abang.... rasa nak balik sangat. tapi mesti ada masalah di tengah jalan nanti.

tak best kan life PJJ camni. tak dapat pahala langsung... tapi kitorang tak mintak pun. dah cuba untuk percepatkan utnuk duduk bersama tapi pihak lain taknak berkerjasama. apakan daya. menangis air mata darah pun tak guna....takde makna diorangf nak kesian...

2 comments:

Zana Adieyza said...

sabarlah dear.. zana doakan korang berdua cepat2 dpt duduk sekali yer..

joeayu said...

thanx zana.... hehehe...