besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, July 21, 2011

Selalu mimpi ni.....

pernah tak korang mimpi. korang bangun tido. pastu tiba-tiba tengok barang-barang umah hilang. pastu tido semula. bila tersedar rupa-rupanya tu mimpi. aku selalu jugak.

masa duduk rumah dengan bujang-bujang dulu pun macam tu. housemate kejutkan aku. cakap barang rumah hilang... aku pun menjerit. rupa-rupanya menjerit dalam mimpi. tersedar pun sebab rasa diri sendiri menjerit.

rumah sekarang pun macam tu. banyak kali dah. biasanya bila duduk sorang akan mimpi macam tu. minggu ni kan Bibi kursus. tinggallah aku sorang.. rasa takut dan tak selesa tido di bilik sendiri, aku tido kat luar. lepas subuh tadi aku tertido balik pastu mimpi barang rumah kena curi. siap syak orang depan  rumah lagi. hahaha... pastu menggagau bangun tengok. eh, barang-barang ada lagi rupanya.... pening gilos kepala bila bangun mengejut kan....

No comments: