Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, July 18, 2011

apakah??

alhamdulillah. diberi rezeki untuk makan tengahari ni. hehe.. sebenarnya kan. aku tak tau nak mula dari mana. cuma nak memberitahu hati ini mengharap sangat kali ni "lekat". tak tau nape. instinct ni kuat sangat. lagi pulak cik peod dah wat hal. dia tak datang lagi. harap2 dia tak datang terus. hehe...

aku harap sangat Ramadhan sempena dengan keberkatan bulan nya aku diberi peluang untuk mengandung. mengharap? ya. aku mengharap sangat. mr J dah excited sangat. Aku hanya mampu berdoa je sekarang. Aku jugak risau sebab aku selalu travel. akhir-akhir ni pulak dapat jadual mengajar kat Pusat Tuisyen tu. every week kena baliklah gayanya.. tapi aku takut sebenarnya. sepanjang travel apa pun boleh berlaku. tapi aku kena kuat. Mr. J suruh buat test semula. aku jadi takut. takut untuk frust lagi. Mr J tenangkan aku. pujuk tunggu sehingga ujung minggu ni. untuk buat UPT lagi..

tapi aku rasa ada perubahan dalam diri aku. mungkin kebetulan. mungkin jugak petanda. tapi aku takut. takut untuk terima kenyataan rezeki tak berpihak pada kami. apa yang mampu aku buat sekarang. berdoa. berhati-hati.... aku harap ada keputusan yang pasti.

semalam aku balik dari Kuantan. Mr. J berat hati nak melepaskan. Ikutkan hatinya nak naik bas sama-sama dengan aku. tapi kemampuan menghalang. aku dan Mr. J dah plan kalau betul-betul lekat dia nekad nak datang hantar tiap kali aku nak balik Kuantan. tapi costinglah. itu je caranya. tak balik kang. orang cakap ape pulak kan. cuba untuk berlaku adil...

sekarang ni masih mengharapkan ada keajaiban dalm rumhatangga kami... harap-harap cik peod tak datang terus. dan keputusannya positif.amin~~~

No comments: