Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, July 6, 2011

berita gembira dari kawan Mr. J.

ni cite tanpa emosi ye. sms dari Mr. J.

Mr. J : wat ape?
aku    : duk tengok video youtube kembar 3 gaduh. comel je. hehe...
Mr. J : tengoklah. nak tau tak?
aku    : apa dia?  ~ masa ni dah boleh agak mesti ada khabar gembira budak opis Mr. J.
Mr. J : amalina ngandung. ~~ see... aku dah boleh agak....

Amalina ni sebenarnya wife pada ofismate Mr. J. kitorang kenal lah. rapat tu taklah. kenal sebab kawan Mr. J pun kawan aku kan.. ekceli Amalina and Zulfahmi ni kahwin bulan mei hari tu... so, Alhamdulillah. rezeki diorang cepat. aku tumpang gembira.

weekend lepas Mr. j ada cerita yang Zulfahmi ni dah start mual-mual. loya-loya kat opis. mesti sweet kan suami yang alahan masa isteri mengandung. bagi sama-sama rasa. hehe. tapi semua tu Allah bagi. hehehe...
aku? aku taklah sedih. cuma rendah hati lah kan. rezeki belum berpihak pada kami... cuma risau jugak Mr. J terasa kekurangan tu...

aku:   abg sedih ke?
Mr. J : nape nak sedih?
aku   : abg takde anak lagi..
Mr. J: taklah. bukan rezeki kita lagi kan.

kool je kan jawapan Mr. J. tapi riak sebenar dia aku tak nampak. dalam hati dia aku tau. sebab Mr. j pandai simpan masalah dia. dia pandai simpan sedih dia. aku agak dia agak terasa sikit kot. bayangkan dia dan kawan-kawan masuk kerja secara serentak since 2008. awal 2009 kami first yang kahwin. pastu lame jugaklah sampai 2010 baru ada ofismate dia kawin. pastu masing-masing dapat berita gembira. tahun ni yang baru kahwin pun dah dapat berita gembira. kesian Mr. J kan.

sejak akhir-akhir ni Mr. J cakap aku macam dah kurang kasih sayang kat dia. Sumpah abang. tak pernah pun kurang kasih sayang ni. cuma kadang-kadang tekanan buat aku stress. aku pun tak tau apa yang aku stress kan...pikir soal ank. tak sangat.pikir soal kerja. apalah kerja aku buat sehari2. tak tau pikir apa....

No comments: