besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, July 12, 2011

sakit sangat!

tak tau nak cite camne. cuma boleh cakap sakit sangat. semalam aku kena cramp kaki kanan. masa nak tido boleh pulak tergeliat. sakit kat belakang. rasa macam ada orang tumbuk je belakang ni. tapi sakitnya lebih pada belah kanan.

pagi tadi bangun bertambah sakit. kat dada pun rasa semput sangat. nafas panjang-panjang pun takleh. ni lepas lunch terasa sangat belah kanan belakang ni. kepala pun berat je... tak ngadu pun kat Mr. J. kang kelam kabut dia nak datang. masing-masing cuti kurang. mak suruh cek kat klinik. rasa nak pergi klinik pun tak larat...... tengoklah nanti-nanti......

doakan kesihatan yang baik ye untuk saya...

No comments: