Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, July 5, 2011

Airil vs Mummy

'tapi...cinta bukan milik kita.... 
semua...harus berakhir.... 
aku suka bait-bait lagu ni...bagi aku touching jugaklah... 
tapi aku suka nyakat si airil dengan lagu ni. time dia tengoh syok hisap susu kan. dia duk golek-golek. aku buat-buat baring sebelah dia. pastu aku nyanyi kuat-kuat tepi telinga dia. confirm botol susu dia naik kepala aku. hahaha... mummy dengki airil. mula-mula dia jeling je bila aku start nyanyi. pastu aku teruskan usaha bagi dia marah. dia baling botol susu dia kat aku. tak puas ati lagi dia datang cubit aku. 

 cik Airil seksilah nampak tetet. tutup sikit. 

 Airil dah kawan dengan bear makcu. dulu anti gile.. siap panggil "yok" lagi. 
yok = beruk

mummy rindu airil.

No comments: