besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, August 1, 2011

Ramadhan datang lagi....

Alhamdulillah. Allah masih panjangkan umur kita semua untuk menyambut Ramdhan bulan benuh barakah ini untuk terus menjalankan ibadah kepadanya... Saya juga ingin menyusun sepuluh jari memohon keampunan dari anda semua, kawan-kawan di alam maya ni, andai saya ada melakukan kesilapan di dalam sedar atau tak. Semoga Ramdhan kali ini memberi sejuta keinsafan dan kita terus beribadah.

Dari tadi lagi entry ni tertunggak. nak bercerita sangat. sekali ada kerja banyak pulak. letih pun ada. sebelum ni taklah banyak kerja camni. buat dulu. nak setelkan hal penting pun tak sempat....

huh~ kali ni masuk kali ke 3 dah berpuasa sebagai seorang isteri. 3 kali jugaklah berpuasa berjauhan dengan Mr. J. Cuba curi masa di hujung minggu saje. sades betul kan. seronok baca pengalaman orang berpuasa dengan suami dengan karenah anak-anak. aku? nan ado. hari-hari melayan blues sendiri. kepala sendiri. perut sendiri. melayan anak tekak sendiri.

tapi untung jugak. tak pening-pening pikir nak masak ape kan. rasa nak makan murtabak? bazaar ada. rasa malas nak bangun sahur. teruskan tido. very the pemalas kan. bukan pemalas. cuma ambik peluang yang Allah bagi. nanti-nanti allah bagi aku kesibukan yang melanda. Kita tak tahu kan... so, sekarang bergerak dengan flow yang ada. cuma menghitung hari Khamis nie. Mr J plan nak cuti. Bolehlah start balik kena masak sahur. masak berbuka. kehkeh....~~~~

No comments: