Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, August 26, 2011

Penantian berakhir...

Alhamdulillah. Perkhabaran yang aku terima petang semalam buat aku jadi excited sangat. Mr J call. time tu dia ada kat rumah. balik awal lepas setelkan hal-hal yang berkaitan. Kawan dia call dari opis inform yang surat pertukaran Mr J dah diterima. Mr J dapat tukar ke AADK Daerah Hulu Langat. Kajang. aku rasa macam nak menangis. excited sangat. Lama sangat menunggu. Menunggu untuk hidup bersama macam suami isteri lain.. Ya Allah aku bersyukur dengan rahmat Mu.... Terima Kasih kepada semua yang mendoakan kami... dan aku mendoakan kawan-kawan lain yang PJJ jugak terus dapat bersama suami tersayang...

* gila excited kan aku.... macam excited diajak kahwin.teringat kata-kata Bibi " lepas ni Ijam macam pengantin barulah kan.." hehehe....

2 comments:

dd dudu said...

omg. hepi mendengarnyeee^^

Zana Adieyza said...

hari raya ni mesti hati makin berbunga2 kan..

Selamat Hari Raya.. Zana mohon ampun & maaf sekiranya ada tersalah kata & terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita dalam dunia blog ni.. semoga lebaran kali ni lebih bermakna untuk kita semua.. take care.. Salam lebaran penuh ikhlas dari Zana Adieyza Sekeluarga..