besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, October 2, 2012

Yaya 4 Bulan

Assalamualaikum~~ Wah kejap je masa berlalu. Dah 4 bulan 3 hari usia Yaya. Dah besar anak Mummy. Rasa rindu pulak kat Yaya yang tengah fresh-fresh keluar. Masa yaya usia hari-hari.. Hehe.. Alhamdulillah Yaya membesar dengan baik. Cukup segalanya walau bersederhana....

Yaya 4 bulan dah pandai meniarap sambil angkat bontot. kalau meniara dia mesti nak pusing macam jam. Pernah sekali dia buat pusingan yang lengkap pastu tetiba menangis sambil mulut dia bunyi macam "ayer....ayer....." dahaga lah tu. Bagi susu terus hisap dengan rakusnya. Kelakar je Yaya ni....

Sekarang dah pandai nak ngikut orang. Nampak Ayah Ki ( ayah aku ), nampak Daddy, nampak Ayahlong (abang Mr J) dah pandai angkat tangan nak ikut. Sekarang kalau balik rumah dari rumah pengasuh mesti nak suruh daddy bawak jalan-jalan.. Selagi tak bawak selagi dia akan nangis.... Yaya oh Yaya...

Hari ni gie checkup Yaya sebab dah 4 bulan. Tak cucuk bulan ni. Yaya dah 7.1 kg beratnya. Tinggi 62cm. BMI 19.

Yaya yang sokmo nak manja ngan Daddy.  Sentap mak nok.

2 comments:

PutriesNoora said...

comeynya yaya!!nak baby comel gini gak...hehehe

joeayu said...

hehehe.. mekasih. insyaALlah berjangkit nanti dpt lagi comel~~