besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Sunday, October 7, 2012

Dah besar anak dara I..

Alhamdulillah... Dengan rahmat Allah.. Kita mampu lagi meneruskan kehidupan kita dari sehari ke sehari... Alhamdulillah jugak dengan limpah kurniaNya aku mampu melihat Yaya membesar depan mata dengan baiknya walaupun sederhana... 

Seronok sangat dia naik walker
 Aku tak tau lah bagus ke tak Yaya naik walker dengan usia umur dia 4 bulan baru. Onni suruh naik walker masa 6 bulan ke atas. Alasan takut pinggang Yaya sakit. Tapi Yaya sekarang dah taknak main sambil  baring-baring... Dia nak berdiri. Ini je caranya.. Atau sape-sape ada cadangan boleh dikongsi.. Apa salahnya....

Nak pegang botol sendiri.
Satu lagi aku perasan Yaya selalu nak pegang botol susu sendiri. Dah boleh harap dia.. Hehehe.. Malam-malam kalo dia nak susu biasanya Daddy yang buatkan. Alasan Daddy taknak ganggu Mummy tido. daddy lah yang gigih malam-malam buatkan susu, susukan anak. Tapi biasa kalo Yaya menyusu kalo aku tersedar mesti Daddy terlelap. Alhamdulillh Yaya pandai kontrol sendiri. kalo susu dekat-dekat nak abis. Yaya akan bunyi suara bagi Daddy bangun nak betulkan botol susu. Mummy??? Kroohh kroohh.. hehehe.. Yaya kan nak manja ngan Daddy sokmo......

No comments: