Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, October 24, 2012

Dinner @ Black Canyon, Alamanda.

Menjadi kebiasaan kot sekarang bila lepas amik Yaya petang-petang mesti nak merayap ke mana-mana. Pasar malam, Nilai 3, Giant Nilai, Tesco Nilai. Sampai ke Alamanda pun dijajah. Bukan apa, taknak Yaya bosan. Lately aku perasan bila aku semangat nak masak-masak. Mesti Daddy cakap takyahlah. Makan luar lah. Tak kira lah sape belanja pun. Alasan Daddy adalah kesian kat aku. Terharunye.. Semalam Daddy dah belanja. Hari ni aku rasa aku lah pulak patut belanja kan. Kesian daddy.. Fair kan?

Semalam Daddy belanja western, so today Daddy pilih makan kat Black Canyon. Asal ke Alamanda sebabnya nak cari pampers Pet Pet yang dengarnya tengah offer harga murah. Betul ke bohong tak taulah. Masa aku pergi tadi dah habis pun. Hot item lah tu.... So, masuk carefour beli sushi je... Ganti takoyaki.

Then, berdinner lah kami di Black Canyon. Second time pekena Black Canyon, before this kat East Coast Mall Kuantan. Onni yang ajar makan camne. Kelas kau jah...

                      American Fried Rice plus Black Canyon Iced Coffee utk Daddy. Udon Prawn Tom Yum soup plus iced tea (with milk) untuk aku. Alhamdulillah~~                                                              

Thai Fish Cake - RM12.90.Rasa dia boleh lah... 
Tadi nak sangat makan Takoyaki kat Pasar Malam Bandar Sri Putra. Beria lah singgah. Sekali brader tu tak meniaga hari ni. Frust takyah cakap lah. Masuk carefour Daddy umpankan dengan sushi. Pun boleh lah. Tapi bila dah makan kat Black Canyon rasa kenyang yang amat pulak. Apa jadi ngan sushi tu??

makan untuk supper ulak. minum bersama dengan teh o blackcurrant panas. Heavennya...

Camne lah nak kurus ek. Asik makan je......  uhuhu. Syukur dengan rezeki Allah. Kita nikmatinya dengan berhikmah...


No comments: