Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, October 1, 2012

September's Ladies Day

Ape kes dah masuk Oktober pun masih nak bercerita pasal bulan Setember punya cerita. jawapannya. Saya nak abadikan moment best dalam hidup saya sebab ni blog saya. hehehe...

22 September lepas aku kumpulkan kawan-kawan yang senang nak datang around KL dan Bangi untuk celebrate besday kami semua. Alhamdulillah, meriah tak dirancang. Dengan makanan, dengn keriuhan anak-anak. Dengan keriuhan kami bersembang. Sesekali bekumpul.

Menu yang ada pada hari tu ; spageti meatball (aku buat~~ Chewwah), kek, kuih raya yang masih berbaki, kuih bomb yang Bibi bawak dan special dish roti nan dan kari ayam kampung Pakistan punya tau. Jom kita layan gambar-gambar sepanjang hari tu.

Ni antara menu yang ada..

Spageti Meatball

Roti Nan yang dibuat oleh Bahiyah dan suami. Sedap!
ni pengasuh Yaya,, hehehe,, jangan marah~~

september's ladies except baju ink tudung hitam. Gemuknya aku~~

sebahagian La'fea group. 3 dah berpunya sorang lagi single n availabe.
Anak dara I yang wajib ada dalam blog mummy.

No comments: