besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, October 11, 2012

Steamboat Tomyam

Alhamdulillah hari ni kita ber'dinner' steamboat kat rumah je. Semua gara-gara tak puas makan kat Restoran Atap-Atap Ramadhan lepas. So, aku nak sangat makan steamboat sampai muntah, beli barang-barang sendiri dan buat sendiri. Buat tomyam jelah. rebus sama dengan segala macam bahan-bahan tu. dimakan pulak dengan sos steamboat yang aku beli kat TESCO Nilai. Kat tempat lain aku tak tau ada atau tak...

Separuh dari yang kami buat. Ini pu dah mengenyangkan. Modal : RM16

Sos Steamboat. Kat tempat lain aku tak tau ada ke tak.
Last sekali ikut adat makan kat mana-mana buffet steamboat mesti ada desrt kan.. Hehe.. Kebetulan ada stok aiskrim. So, bolehlah dijadikan desert dan penyejuk lepas kekenyangan. Alhamdulillah~~

Nyum nyum~~ Heavennya....

No comments: