besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, October 24, 2012

Allahuakbar....

Allahuakbar.. Apa jenis manusia lah ye... Nape lah nak sentap tiba-tiba. Aku tak tuju kat ko pun manusia. Aku tak sakit hati apa pun. Ko ni memang masalah betul lah. Ko ingat hidup aku ni nak fokus kat ko je ke. Angkuh sungguh bercakap.

Subhanallah. Apalah faedah aku nak sakit hati dengan ko. Ko tak datangkan untung apa-apa pun kat aku. Bukan ko pun yang tolong aku masa aku kahwin. Bukan ko pun tolong bawak album kahwin aku yang besar gedabak smpai ke rumah aku. Bukan ko pun bawak aku balik kampung. Bukan ko pun bawak mak aku datang Bangi jumpa aku. Astaghfirullah-al-azim. Ko ingat hidup aku ni fokus kat ko je. Cukup-cukuplah. Orang hidup diam-diam bergembira ko pegi kacau. Dah kucar kacir gini ko nak sentap lebih-lebih. Sudahlah.

Ke nak guna bahasa kasar. Ko tak datang pekdah satu sen pun pada aku. Malah aku rasa menyesal ikhlas dengan ko ni. Menyesal tolong orang macam ko. Sudahlah berlagak baik. Aku tak hingin pun nak jumpa ko. Aku tak pernah mention pun ko tu miskin ke, kaya ke. Ko takde duit aku tak kisah pun. Bukan masalah pada aku. Tapi masalah ko sendiri lah...

Apalah yang ko nak sebenarnya ek?? Cuba ko cakap. Selama ni ko aibkan rumahtangga ko dalam blog. Aku diamkan je. Aku tak cite kat sape-sape. Allahuakbar. Susah ada orang macam ko ni. Sentap merata tempat. Jomlah ko ngan aku berdoa mintak kat Allah buang segala tak baik dalam hati. Aku tak tuju kat ko pun. Ke ko nak aku gie serang kat rumah ko raya ni? Laki aku lama dah ketap bibir ngan karenah ko ni. Dia pun tak hingin nak tolong ko, tapi aku yang pujuk. Atas dasar kasihan. Tapi satu persatu drama ko buat, satu persatu onar ko buat. Makin melampau. Iye. Ko lah ada nenek kesayangan. orang lain tak sayang nenek ko.

No comments: