Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, March 29, 2011

Lama dah tak berblog....

Assalamualailum dan selamat pagi sumee.. Fuh. Dah lama tak berblog. minggu lepas dah takde mood sangat nak berblog. Badan rasa sakit2 sangat. Tapi masih nak bertahan taknak ambik cuti. nak jimat cuti jugak.. Last2 Mr. J ambik cuti datang ke Bangi. Mr J cuti Khamis samapi Jumaat cadangya. Tapi Ahad tu aku tiba2 sakit bawah ari2. sakit yang sanagt2. Aku tengah berdiri pun leh terduduk. Terasa macam ada benda ditarik3 mengejut dalam perut. Mr. J pun tak jadi balik Kuantan malam tu. terpaksa burn tiket. Semalam, Isnin pergi ke Klinik Kesihatan Bandar Sri Putra. Doktor cek air kencing, x-ray bagai. Dia kata takde ape. Everything is normal. Tapi apa penyakit saya? Doktor tu speechless. At last bagi ubat buang angin. Dapat mc sehari. Dia kata kalau berlaku lagi datang lagi jumpa dia.

Lagi best kawan Gagak berantai saya, Muye (nama sebenar Ros Azian)datang semalam. Tumpang tido kat umah kejap pastu terus hantar Muye ngan kawan dia, Sya ke Institut Latihan Islam Malaysia (ILIM). Diorang ada kursus kat sana. Petang tu, Mr. J pulak balik ke Kuantan. Walaupun berat hati nak tinggal. Tapi terpaksalah. Minggu ni balik Kuantan pulak. Sebab anak2 didik ku menanti di sana. Dan paling penting adik aku, Fatin nak belanja makan sebab dapat gaji first. Best2. Makan sate lagi tuh...

No comments: