Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, March 1, 2011

Sibuknya...

Selamat pagi.. Fuh.. Hujan yang lebat pagi tadi mengirirngi kebangunan pagi aku. Ah. Malasnya nak bangun. Postpone alarm ke pukul 6. Means ada 15 minit lagi nak sambung tido. Tapi aku rasa macam lama pulak aku tido, nape alarm tak bunyi2 jugak.. Ripa2nyabaru 5.50 pagi. Rasa segar sangat. Bangun masak2 untuk bekal. Ok siap. Then bersiap pergi keje.. Ondeway tu jalan pulak naik air. Ok. lalu jalan jauh sikit. Mungkin jalan dalam air dah naik tinggi. Sangat tak berbaloi untuk kereta aku yang sangat kecik itu.. Dah dekat sangat ngan opis jem pulak. Time tu dah 7.29. OMG. Dalam hati berdoa jam ti tak bergerak. Biar aku je bergerak. Sampai opis dah 7.32 pagi. Gang.Dah lambatlah. ~ eleh, macam awak tak biasa.. (tiru gaya usop dalam hantu kak limah).. hehe...

Pagi ni dah tau nak wat ape. Sampel berlambak menunggu kat lab. Jap ek sampel and my friends. Ambik masa kejap je nak taip blog ni sambil tunggu pegawai. Hahaha.. Oklah.. Agak sibuk sikit hari ini. Tapi cuba plan untuk tulis blog lagi.. Daaa...

No comments: