Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, March 3, 2011

Happy Birthday Muhammad Dameer Amsyar...

Selamat hari jadi....
Selamat hari jadi..
Selamat hari jadi Amsyar..
Selamat hari jadi...

Happy birthday Amsyar.. Mokcik doakan Amsyar panjang umur, murah rezeki, mendapat jodoh yang baik.. * eh.. macam tak kena je wish ni untuk Amsyar yang baru umur 2 tahun... hahaha... mokcik jahat....
Muhammad Dameer Amsyar ni anak sedara aku cucu sulung mak aku. Kitorang panggil dia adik Am. Dia ni anak arwah abang aku yang kedua. Aku sangat sensitif bercerita pasal dia. Kalau dia nangis aku lagi sensitif. Mesti aku akan nagis jugak..

Arwah abang aku meninggal dunia masa tu umur Amsyar baru 2 bulan.. kelahiran amsyar ni sangat memberi makna untuk Arwah angah dan isterinya, kitorang panggil kakngah. First time aku tengok arwah mengalirkan air mata. Menangis kerana bersyukur dikurniakan zuriat. Menangis kerana melihat sendiri isteri bertarung nyawa melahirkan zuriatnya. Aku sendiri menangis masa tengok arwah menangis.tapi itulah kuasa Tuhan. Setinggi manalah ego seorang lelaki. So, mana-mana lelaki yang ego sila lihat sendiri isteri anda bertarung nyawa melahirkan zuriat anda. Azan dan qamatkan anak anda. Barulah anda tahu. Aku pun tak sabar jugak nak tengok camne gayanya Mr. J menangis sambil mengazankan anak kami. InsyaAllah..

Sebenarnya entry ni aku nak post 1 Mac hari tu lagi. Tapi dek kerana terlalu sibuk dengan kerja dan meeting. Entry tak sempat nak taip abih. So ari ni aku nak release jugak entry ni...


inilah Muhammad Dameer Amsyar Bin Mohd Helmi.

Ada iras tak??
Sila lihat di belakang, apa Mr. J buat?

Sekarang, umur Amsyar dah 2 tahun.. Dah bujang... Mulut pun dah pandai berceloteh. Aku pun jarang jumpe. Cuma MMS dari Kakngah (ibu Amsyar) yang ada. bolehlah untuk ubat rindu.. insyaAllah ada rezeki ada umur panjang aku, Mr. J, mak (Onni Amsyar) and Fatin akan pergi ke Kemaman.. We miss Amsyar...

Sekarang Amsyar dah ada sepupu, Muhammad Airil Farhan Bin Mohd Fakhrul Azman. Ni anak Along pulak.. Diorang ni jarang jugak jumpa. tapi camne nak bagitau diorang ni sepupu ek. Budak kecik tau tak apa maksud sepupu? hehehe..... Apa akan jadi bila Amsyar dengan Airil bertemu??

Janganlah gaduh anak2 mokcik anak mummy ye...

Dah bujang pun anak mokcik ni.. Mokcik sayang sangat kat Amsyar.


Memang kerlass. Encem bangat..

Amsyar yang terbaru...

Aku rindu pada semua anak sedara aku nih.. Baru 2 orang.. Kalau lagi ramai lagi syok kan... Apa2 pun aku sayang keluarga aku....





No comments: