Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 6, 2012

Mini Housewarming

Alhamdulillah. Sempena aku berpindah ke kuarters ni dah 2 kali buat makan. Yang first hari tu sempena celebrate besday September's Ladies. Pastu baru-baru ni buat ala-ala housewarming. Ajak kawan-kawan opis dan sedara yang berdekatan. Dek kerana aku suka main masak-masak. So sumenye aku masak sendiri. Tapi agak sedih, aku ada cuba resepi bari Bengkang roti tak sikit tak menjadi. Malu nak perform. Simpan jelah dalam peti. Asalnya nak buat muffin yang simple tapi lupa nak beli susu segar walaupun dah 10 kali singgah kat Mini Market. Apakan daya. Perform jelah mana ada. Hehehe...

Spageti & Penne plus sos meatball.
Memang seronok buat makan-makan camni kan. Aku memang suka kalo ada orang nak berziarah rumah aku. Orang kata tetamu ni datang bawak rezeki. Kita jangan lokek dengan orang. Betul tak? Weekend ni ada orang nak datang lagi. Minggu depan pun dah ada yang book. Terima kasih pada yang sudi memeriahkan housewarming yang ringkas ni. Maaf andai ada kekurangan dari segi layanan, ketidakselesaan rumah,  makanan dan sebagainya. Ada rezeki jemputlah lagi... 

Paling best Yaya lah. Orang datang terkam dia je. Masa ada orang tak ingat ngantuk lah apelah. Orang dah beransur balik mula lah rasa sunyi. Mencari orang. Alhamdulillah ada jugak rezeki Yaya. Yaya dapat hadiah. Dah macam besday party pulak. Hehehehe..

Thanx to Auntie tasha and auntie Nana. Comel isinya. Nanti Yaya pakai mummy snap gambar ek..

2 comments:

natasha said...

nanti snap ek,nak tengok budak comel tu pakai hasil pembelian orang bujang ni,haha..

joeayu said...

ok auntie. perasan bujang pulak makcik ni ek....