Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Saturday, November 17, 2012

Bersiaran dari kampung

Sudah lama tak update blog. Sibuk ke???  Takdelah sibuk sangat pun Tak taulah ape benda yang aku buat. Yang paling penting aku kat kampung sekarang. Seronok wei. Rambutan menjadi-jadi tahun ni. Kenduri kendara kawan-kawan yang dah sampai serunya.. Melawat baby kawan yang baru bersalin. Cuba resepi baru dengan mak. Paling best slow-slow buat persiapan untuk kenduri kahwin abang ipar aku.. Dah rasa bahangnye... 

Banyak sangat gambar nak diupload. Tapi tak tau dari mana nak mula nak upload.. hehehe. Satu lagi kat kampung ni line slow sikit. Lambat sangat nak tunggu diupload... oh ye! Sekarang orang demam durian crepe kan?? Alhamdulillah aku dapat merasa. Terima kasih untuk Maksu yang sudi belanja anak sedara ini. Sedap sangat! Tak puas makan sampai aku order lagi. Ok lah nak bersiap-siap untuk pergi kenduri kawan baik aku masa sekolah... Nannti aku bersiaran lagi..

No comments: