Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 23, 2012

Celebrate @New Horizon Garden, Kuantan

Minggu lepas masa balik kampung. Mak cakap Along nak belanja makan kat New Horizon..Asalnya aku ingtakan belanja sempena besday Kak Sha (kakak ipar) yang ke 28 tahun pada 11 November. sebelum tu aku amik Airil dulu. Rindu sangat kat anak bujang sorang tu.... Hampir 2 bulan dah tak jumpa... Seronok bila tengok Yaya dan Airil main. Terserlah sifat ke"abang"an Airil bila bermain dengan Yaya. Aku rasa takyah beranak ramai takpe dah. Cukup aku ada Amsyar, Airil dan Yaya pengubat hati. Sentiasa rindukan keletah Amsyar dan Airil walaupun sudah ada Yaya..


Berbalik pada cerita celebrate tadi.Bila dah dengar Along & Kak Sha nak belanja makan aku agak mesti nak celebrate besday Kak Sha. Terus plan nak surprisekan kakak ipar aku tu. Pakat ngan mak tanya Along kek apa yang kakak ipar aku tu pebretkan. Along cakap coklat. Dah bosan kot dengan Secret Recipe. Aku cari kek kat kedai dalam Malay Town, Kuantan. Jumpe Chocolate Walnut. Malam tu kitorang berkumpul kat New Horizon Garden. Makanan dia best...

Rupanya pada tarikh 15 Nov tu Along sengaja pilih untuk sambut Ulangtahun Perkahwinan nya yang ke 4. Kitorang pun hampir lupa... Wah.. Sekejap je masa berlalu.Ucapan untuk Along & Kak Sha:
    " Semoga berbahagia terus hingga ke syurga. Semoga dimurahkan rezeki." 

Ini lah tempatnya....
Makanan yang diorder: Semua sedap. Paling diingati Ayam Mangga.

Chocolate walnut sedap!


Along & Kak Sha & Airil. Ende Shasha yang kebetulan tarikh lahirnya pada hari tu.
Mak & Along yang aku sangat sayang!


Maksu dan Yaya yang seluarnya basah. Pampers dah penuh. Jom balik!
Apasal gambar aku ngan Mr Daddy takde ni. Adoi.. Dah kamera kat Daddy. Bila Daddy nak snap gambar, Mummy bawak Yaya jalan kat luar kedai. Bila turn Mummy makan Daddy pulak bawak Yaya kuar. begitulah adatnya. Tunggu Onni dan Maksu makan baru lah Mummy dengan Daddy boleh duduk bersama.


No comments: