besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 22, 2012

Ayam Percik dan Tariq Irsyad

Semalam niat di hati nak update entry. Rupa-rupanya ada kursus. Nasib baik teringata masa malam tu lagi. Terus decide tukar kereta dengan Mr Daddy. Mr daddy hantar Yaya ke rumah pengasuh dia. Cerita ni dah basi.. Sebasi ayam percik.. Hehehe. Tapi nak jugak upload gambar. Kejadian ni berlaku masa cuti deepavali hari tu. Ummi a.k.a Puan Zunita Haji Morat datang melawat Yaya. Alhamdulillah. Yaya ni ramai mak angkat. Maklumlah semua menanti kelahirannya. Setakat ni Yaya ada 3 mama dan 1 Ummi. Alhamdulillah....

Pagi Deepavali tu aku pegi beraya kat Putrajaya dulu. Makan nasi kerabu di pagi Deepavali kat Presint 15, Putrajaya. daddy nak bawak anak daranya berjalan-jalan. Pastu beli barang untuk nak masak. Menunya adalah...........

Ayam Percik dan Sayur Campur.


Yang paling seronok Yaya lah. Ummie bawak kawan untuk Yaya iaitu Tariq Irsyad. Baru je nak masuk 3 bulan. Tapi kan. Yaya buli Tariq.. Mummy tak ajar tau. uhuhu...

Tu dia!! Tariq Irsyad relax lagi.

Tariq Irsyad dah nangis...

Ummi ngan abah gelak je tengok aksi anak dara tu sorang. Kesian Tariq Irsyad. Mummy mintak maaf tau. tapi kejap je hero tu nangis.. Bila tengok gambar tu kan. Besar nya anak aku. uwaahahaha.. bagus yaya. tanda nya Yaya sihat dan kuat. Belum minum Milo lagi tu. Alhamdulillah. Yaya cukup segala-galanya dari makan pakai, kasih sayang yang berlebih-lebih. Inilah hikmahnya menanti lama kot kan...

Sabo Yaya. Nanti mummy hantar Yaya masuk kelas Tae Kwan Do. Untuk pertahanan diri kan.

No comments: