besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, October 18, 2013

Kisah AidilAdha kami

Hari ni baru dapat update pasal raya baru-baru ni. Hehehe. Walau di perantauan (perantauanlah sangat) tapi tetap meriah. Terima kasih kepada keluarga in-law kerana sudi temankan kami beraya di sini. Hehehe..

Di pagi hari raya. aku dah terkocoh-kocoh sediakan makanan bersama MIL. Aku buat soto. MIL buat kan rendang...

Ni adalah soto hasil air tangan aku. Aku sorang je ke? Sambil dibantu biras aku jugak. Sedap woh bergedil hasil kepalan dia.

Ni rendang air tangan MIL. Terubat rindu di kampung.

Yang paling best inilah. Mak aku kirimkan ketupat pulut daun palas ni. Sedih woo takde ketupat ni. Bape hari aku wat ayat sedih nak mak buatkan. Mak aku cakap taknak buat. Sebab aku taknak balik. Sekali mak surprisekan aku. Uwaa.. Terharu. Thanx mak. Lebiu so much...

Pagi tu lepas makan-makan. Kemas-kemas. Kami ke Putrajaya. Abang ipar aku cakap no mall. Nak gie masjid katenye. Ok. kite bawak ke Masjid Putra. Ramainya rakyat yang beraya di perantauan macam aku rupenya. Hahaha..

Kita mulakan dengan gambar demuk aku nih dulu. Hehehe..

Adik ipar. MIL. Biras. Aku

Keluarga belah Mr Daddy. Ada 2 orang yang tak dapat datang. 
 
 Kenangan MIL ngan adik2 ipar aku kat Masjid Putra

 Budak ini sungguh lasak. Tak padan ngan anak dara. ape pun tak takut.


Love these pics...



No comments: