Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, September 5, 2013

Aidilfitri 2013 di Opis.


Nak update laju-laju. Sebab ni penghujung Syawal kan. Nak jugak tepek moment sambutan Aidilfitri untuk department aku. Department aku namanya Bahagian Teknologi Pepmprosesan Sinaran. Staff lebih jugaklah 50 orang. So, majlisnya diadakan pada Rabu. Motip tengahari khamis baru update. Sibuk sungguh. MEncari rezeki. Semoga diberkati. Hehehe.

Antara menu-menunya..

BBQ Ayam


Kambing tengah dipanggang...

Nyum nyum.. Ini memang buat aku meroyan kambing ni~~ 
Yang belah kanan tu rendang aku masak. Hehehe~
Besday girl~~ Blueekk..
 Hahaaha. Di samping sambutan Aidilfitri selingan juga untuk sambutan ulang tahun kelahiran staff yang lahir Ogos dan September. Aku lerr tuu... Kak Gee (PTPO) pun sama besday aku.. Tu yang berani duk depan potong tu...





Gadis-gadis pingitan. Muda-muda belake kan nampak... Padahal anak dah 2 3 sorang. Tapi maintain muda. Aku??? Anak sorang macam makcik anak sepuluh. Gedempol betul aku ni.




Ini sebahagian yang tinggal lepas majlis tu. So, yang nielah buat kerja-kerja pembersihan. Haahha. Biasa. Memang keje aku basuh-basuh ni. Hahaha. Seronok. Kenyang ~~ Alhamdulillah. Semoga tahun depan dapat lagi begini. Eh. Bukan 3 bulan sekali buat makan-makan ke. Syukurr~~ 

No comments: