Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, June 7, 2013

Projek Hijau

Salam Jumaat. Alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas pada hari ini. Masih berpeluang untuk menatap wajah orang tersayang, masih mampu mendengar suara orang tersayang. Syukurrr.. Terima kasih Allah.

Oh ye. Masih ingatkah anda pada ayat saya sebelum ini. Kami ada projek baru. Cewwaahh. Ko hengat ko retis orang nak ingat setiap statement ko. Hahaha. Sebelum ni aku ada mention pasal projek tanam menanam kan. Alhamdulillah banyak juagk menjadi. Sape kata duk rumah flat takleh menanam? Hehehe.. Ni dia...

Pokok pudina. Suke sangat bila menjadi...

Pokok serai. Berzaman aku tunggu nak tuai hasil.

Pokok cili... tak sabar nak tunggu hasil.

Pokok rosemary.

Daun pandan yang sentiasa kering

Barisan tanaman yang ada.
Semua anak pokok ni aku dapat dari pegawai aku. Suka tengok tempat dia menanam. Banyak yang menjadi.. Nannti nak tambah lagi tanaman yang ada.

No comments: