Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, January 16, 2013

Spa vs Bidan

Fuhh!! Mood gembira. Bila mengadu penat kat Mr daddy. Sejak kebelakangan ni bila Mr Daddy dah start tukar department yang mana memerlukan kerja ikut shift. Banyak kerja Mr Daddy aku kena ambik alih. Dan Mr daddy akan tolong yang mana tak berkesempatan. Sampai aku dapat offer mengajar tuisyen pun terpaksa tolak. Mr Daddy tak bagi. Bukan rezeki aku. uhuhu~~

Berbalik cite tadi. Mr Daddy janji nak belanja pergi spa untuk urut badan. Wow bestnye.. tapi kan aku lebih prefer nak pergi berurut dengan bidan je. Sebab masa lepas pantang hari tu, bidan urut tu terlalu berhati-hati. yelah, aku kan caesar. Mungkin baru sangat luka. So, aku decide nakberurut dengan bidan je. Mungkin di Kuantan atau di sini sahaja. Mungkin kat Sepang kot. Nak try tempat officemate tu berurut. Macam best.

kredit to google

Wah~~ heavennye dapat berurut.. Aerobik dah. Lepas ni nak bertungkulah. Agak-agak boleh bagi slim tak?? Berangan lah ko! Dah memang gemuk tu kan. Hehehe. Takpe. Janji hati senang. Hati tarak serabut~~


No comments: