besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, January 15, 2013

Amsyar dah sekolah

Semalam KakYong (kakak kepada Kakngah) tag gambar amsyar kat FB aku. Rindu sungguh kat anak bujang sorang tuh...
Aku terlupa Amsyar dah nak masuk 4 tahun dah 2013 ni. 1 Mac 2013 besday Amsyar. 8 Mac Anniversary kami yang ke 4. Sekejap je masa berlalu kan. Dah 4 tahun jugak Arwah Angah tinggalkan kami. Serius. Aku rindu gila kat arwah. Rindu nak gaduh dengan arwah. Teringat sangat pesan terakhir arwah; "Ayu, mu jaga diri molek, jaga mak" Ayat tu buat aku jadi kuat.

Bila tengok muka Amsyar sebijik macam arwah. Dengan gayanya. Cuma arwah jenis tak banyak cakap. Kakngah pun jenis tak banyak cakap. Tapi Amsyar terlebih peramah. Ikut perangai sape tu?? Masa Amsyar kecik dulu ramai cakap muka Amsyar macam muka aku. Hehehe. Kelakar. Padahal dalam hati suke gile.








2 comments:

dd dudu said...

Xleh bygkan perasaan kakngah rindukan arwah dan xleh bygkan die jaga amsyar sorg2 selama ni :'(

joeayu said...

tuelah.. Sob sob. Tapi Alhamdulillah. Kakngah dibantu keluarga dia untuk membesarkan Amsyar...