besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, January 31, 2013

Geder-geder opismate

Lama tak update blog. Almaklumlah balik kampung dari hari Rabu sampai Isnin. Perggh memang puas hati balik kampung. Awal tahun dah pulun cuti. Ishh... Azam tahun baru. Kumpul cuti nak pergi holidayke utara. Please lah Ijam... 

Oklah nak update jugak pasal gathering ( boleh panggil gathering ek??) sama dengan kawan-kawan opis aku. Oh ye. Sorang je ex-opismate. Ema baru je lepas bertukar ke Fakulti Farmasi, Uitm Puncak Alam. So, sempena dengan itu, dia berniat nak belanja makan bulan ni. Sambil boleh jumpa-jumpa sembang-sembang. Biasalah kalo dah berjumpa...

Kitorang berjumpa di Kenny Rogers kat Alamanda. Ema belanja. Wah. Memang rezeki. Thanx Ema... Semoga terus dimurahkan rezeki.

Makanan untuk menambah lemak.

Masing-masing dah bambam....
Sekarang tinggal kami bertiga dalam kumpulan..
Lepas makan sesaje meronda dalam Alamanda. Keluar time rehat. Masa pun semput sangat. Tak sempat lama. Berpisah jam 2 petang. Aku dah serabut nak mikir packing barang nak balik kampung petang tu jugak. Uhuhu.. nasib baik Mr Daddy cuti. Boleh tolong pack kan barang. Ambik Yaya dulu. Aku balik kerja terus bersiap balik. Sempat order pavlova untuk balik kampung...

Untuk mak satu. Untuk ma satu. ~~ Abis jugak....

No comments: