Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, April 8, 2014

Burgerbyte di B. B. Bangi

Hujan-hujan ni. Perut terasa lapar pulak. Saje nak throwback makan-makan masa Mak ada minggu lepas. Kami sekeluarga kan minat abang jijang. Pastu dapat tahu pulak dari pegawai zizang bukak kedai burger kat Seksyen 15 Bandar Baru Bangi. Apa lagi. Adik aku si Fatin sampai Isnin malam. Selasa aku cuti uruskan hal roadtax dengan lesen siang nya. Petang terus ke situ bawak keluarga.

Sebelum nak pergi tu harus review dulu kan. Dapat tahu pulak jam 5 petang sampai 7 malam ada air free. Gile ko taknak air free. LEpas solat asar terus keluar rumah. tak segan dengan jiran sebelah rumah tu. Dahlah tak pergi kerja. Muka bangga je berlegar-legar kawasan kuarters. Takpe. Dah apply cuti.

Cewwah.. Bukti makan kat sini. Ingat nak sorok dalam beg dah. Nak tengok abang jijang.

 Untuk pilihan air percuma sila tengok bahagian regular sahaja. SUMPAH FREE. 
tapi jam 5 petang hingga 7 malam sahaja.

Mix Combo. Pilihan Mr Daddy. 

Aku punya Jalapeno cheese burger. 
Yang mak punya chicken cheese. mak takut nak mencuba yang lain.
Fatin punya Nachos cheese burger. 
Gambar burger Mak dan Fatin aku tak snap sebab sama je rupa nya. Rasa kot berbeza.

As usual. Anak dara ni harus order Carbonara spageti for kids.
Air aku order Sirap bandung Ice Lemon Tea je.
Yang penting free. Hehehe.

Next. Nak try Joe's Kitchen pulak. Sejak bila Daddy ada kitchen ni. Tak cakp pun. hehehe. lokasi nya adalah sebelah burgerbyte.

No comments: