Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, April 2, 2014

Bila Mak datang.

Seronok kan kalo Mak sokmo bersama kita. Seriusli. Even dah kahwin aku tetap nak mak. Aku sakit aku nak report jugak kat mak walau mak jauh. Bestnya kalo dapat duduk dengan mak kan... So, bila mak datang duduk rumah aku,. Untuk seminggu dua ni. Memang aku nak ajak mak berjlan saje. Dapatlah bawak mak pergi rumah kakak dia a.k.a Maklong aku di Gombak. Bawak mak pergi ke Ulu Bendul rumah adik mak a.k.a Cekda. Alhamdulillah. Mak seronok.

Malam tadi buli mak.Hehehe. Aku bawak mak kat Alamanda. Dengan Yaya yang perangai comel sekarang. Takleh lepas dah dia. Semua escalator dia nak jajah. adoi.... Semata-mata nak cari jam tangan yang aku nak. Lastly, tak jumpa jugak..

Bila mak ada semua nak request makan. apa mak masak semua sedap kan. Ikan goreng sambal bilis hitam pun sedap. Kalo dapat makan bersama. jenis mak aku pulak kalau aku ada. Dia mesti nak makan dengan aku. Nak makan berebut dengan aku. Sanggup dia tunggu aku balik dulu.


Mak masak singgang ikan pun sedap. Samapikan budu tu pun rasa sedap. Alhamdulillah. Aku harap setiap saat kehidupan aku ni nak bahagiakan orang-orang aku sayang je.... Isnin kelmarin adik aku datang naik bas. Tu pun pasal rindukan mak. Dia bukan boleh kalo Mak datang sini. Rasa panas je jauh dari mak. ahahha. Padan muka Mokshu. Kehkeh....


No comments: