Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, April 29, 2013

Wedding Latisya

Uwaa.. Malasnya hari ni. patut aku ada kerja nak buat tau. Tapi sebab minggu ni nak balik kampung. Alhai malasnya.. Pastu pulak ada cuti tengah-tengah mingu. Bertambahlah malasnya. Uwaa.. rasa nak balik hari ni je... Hari ni aku pose. Malasnya nak bangun pagi tadi. mr daddy hampir nak cuti. Kemalasan melanda kami.

Ahad semalam aku ke Cheras ke resepsi classmate aku kat UMT di Dewan Serbaguna Alam Damai, Cheras. Kami 3 beranak pergi dengan Bibi. Bibi mintak Mr Daddy drive Lagi Best dia. Yaya duk belakang sama dengan Cik Bibi. Mummy dating ngan Daddy kat depan. Hehehe..

First time anak dara i berbaju kurung okeh.

Mummy ngan Yaya wajib posing dulu sebelum jumpa auntie pengantin. Kertu gilos aku.
Bergambar dengan pengantin

Yang join nya aku, Bibi dan Anez je. Tu dia Mikhail (son of Anez) behave je budaknya. Untuk Latisya, Semoga berbahagia hingga ke Jannah. Bertabah untuk menghadapi onak duri dalam rumahtangga~. Amin....

Lepas kenduri tu, kami ke rumah Syu kawan aku di Shah Alam. Untuk melawat babynye Amani Humairah. Tak sempat snap gambar baby. Sebab Mummy dan Daddy sibuk melayan ragam Yaya. Dah semakin melasak ni aku risau betul kalau pergi rumah orang. Kebetulan Yaya nak tidur. Tu meragam comel je. Sori Amani. Nanti mokcik snap gambar Amani ye!

No comments: