besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, April 29, 2013

Sahur kami.

Aku puasa hari ni tau.
Ermm.. Tergoda betul tengok air paip yang mencurah-curah tu. Hahahaha.
Nafsu gile. Tahaann.. Saboorrr... 
Mr daddy pun puasa. Nak teman aku kataya. Kebetulan kerja shift normal.

Aku request taknak bangun masak sahur pagi-pagi. Makan time malam je.
daddy jawab okeh je. Aku apa lagi.
Teringat kupon subway belum redeem lagi. Mr Daddy ajak gie redeem.
Kat Subway Seksyen 15 tu. Pastu Mr DAddy ajak beli Roti Nan Keema. (tak tau ejaan betul ke tak)


Itulah Roti Nan Keema. Serius sedap.
Dalamnya ada inti ayam campur sayur. Harga RM4.50.
Tak cukup utntuk kami 3 beranak. Yaya pun sama naik berebut dengan Mummy Daddy.
Yang menang mestilah Mummy.
Sebab Yaya kecik. Pastu Daddy pulak mengalah je ngan nafsu makan Mummy.
Lepas makan Roti Nan Keema. Pekena pulak Sandwich steak and Cheese Subway. Free double meat pulak. Hehehe
Memang menyandar lah lepas tu.

Sekarang duk pikr apelah nak dimasak untuk berbuka.. Ada idea tak??

No comments: