Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, March 1, 2013

Steamboat + BBQ Sizzling @ Atap-Atap Nilai

Selasa baru ni, Pak Dir (adik bongsu MIL) ada seminar kat Seremban. Maksu (isteri Pak Dir ajak gathering. Siap request nak makan steamboat pluas grill lagi. Aku ape lagi cadang tempat pebret kami lag. Atap-atap depat Giant Bandar Baru Nilai. Selain tu, ajak jugak cousin Mr Daddy yang duk kat Kajang tu. 




Ini je gambar yang ada. Aku lupa nak bawak kamera. Kuikui. Sebab kat tangan dah penuh ngan purse dan botol susu Yaya. Mr Daddy snap dengan henpon dia tapi tak upload-upload jugak. Aku amnik dalam FB Pak Dir.

Sekarang dah naik harga kot kat Atap-Atap ni. LAst aku pergi bulan puasa tahun lepas baru RM27 untuk buffet steamboat + grill. Now dah RM30 untuk steamboat + BBQ sizzling + dim sum. Mungkin sempena Tahun BAru Cina.

Yang aku perasan aku dah tak seaktif dulu bila makan buffet ni. Tak tau lah nape Cepat benor kenyangnya. Kalo dulu akulah juara. Kawan-kawan Mr Daddy pun terkejut tengok keaktifan aku makan buffet steamboat. Mungkin faktor usia kot. Hehehehe.. Tua sebelum usia sebenar... kan?? Errmmm..

Apa-apa pun memang seronoklah malam tu bila berkumpul bersama. Kitorang baru plan nak belanja. Sekali Pak Dir dah bayar. Terima kasih sangat-sangat Pak Dir. Semoga rezeki Pak Dir dan Maksu melimpah ruahh hendaknya. Amin~~


No comments: