Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, March 22, 2013

Aku bz ke??

Aku bz ke?? Ada ku kisah? Hehehe.. Quit bz lah kan. Sengaja membizikan diri. Hehehe.. 3 hari attend kursus. Kan Puan Tasha? Seronok sangat.. Dapat jumpe abang Aaron yang comel tu?? Nasib baik tak standby buku mintak autograf. Semalam nak update blog pun tak tau nak buat content ape. Balik bilik. Setelkan kerja tertangguh. Banyak ke? Mestilah tak... 

Baru nak update. Oh terlupa. Nak update event Mega Reunion SMKTL batch 2013. Uhuhu. Rindu pada kawan-kawan sekolah. So, aku appointed as one of the organizer. Haruslah banyak benda nak plan kan. Alhamdulillah mendapat sokongan dari kawan-kawan lama. Ramai yang nak attend. Tak sabar aku. So, macam-macam lah plan. Sekarang aku masih lagi kena follow up banyak benda.. Seronok jugak jadi organizer ni. Mungkin akan jemput-jemput jugak cikgu-cikgu sekolah. Aarrgghh. Lamanya tak jumpa cikgu....

Terima kasih pada Facebook dan Whats app yang banyak tolong aku dalam menguruskan mega reuinion ni. Nama macam event gempak je. Gempak kot bagi au. Selesai event ni. Aku nak try organize reunion geng-geng UMT pulak lah. Reunion kat pulau pun best. Mestilah Terengganu jugak menjadi destinasinya. I will. In sha Allah..

Dah lama tak balik kampung kan. Ahh rindunye. Tapi kekangan masa sekarang agak payah nak susun masa. Mr daddy mula sibuk kerjanya. Dan tak menentu. Kesian Onni, Makshu, Airil, Ayahlong dan Ciklong Yaya rindu kat Yaya. Maklong Yaya pun mesti rindu nak cubit Yaya. Mummy pun rindu Airil. Dah pening ngan perkataan rindu. I miss my hometown.... Uhuhuhu..

kredit to google.



No comments: