Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, March 1, 2013

Pot Luck Kat Opis

Saje nak share apa aktiviti aku. Hehehe. Sila jangan meluat ye. Kata nak tepek moment sendiri kan. Ok. Nak cite pasal kejadian semalam. Sejak dua menjak ni aku dan member opis ni suka sangat nak buat pot luck. Masak ringkas-ringkas je. Tapi kalo aku dan Kak Nor plan mesti ada yang nak join lagi. Contohnya, Puan Hasnah. Siap bersponsor lagi.

Jadinya... Aku dan Kak Nor plan nak buat pot luck pada tarikh 1 Mac. Kebetulan pulak Puan Hasnah naik gred. Dia niat nak belanja satu bangunan (bangunan kecik je).  Belanja KFC. AKu pulak masak spageti meatball. Kak Hasnah ada jugak bawak roti jala dan Kak Nor buat kari. kebetulan tarikh 27 February Azmi sambut besday dia yang ke-26. So, dia nak belanja kek..

Makanan yang di "pot luck"

Kak Hasnah belanja set bucket
Pecan butterscotch. Pebret aku.

Azmi dan Encik Zahid. Besday "boys"

Seronok jugak buat pot luck camni. 2 bulan sekali ke 3 bulan sekali ke. Biasa bahagian aku ada buat "Brown BAg" (jamuan) 3 bulan sekali. Tu biasa makanan catered dah. Time pot luck ni sendiri masak. Sebelum ni banyak kali dah buat. Semoga lepas terus kekalkan aktivit camni..


No comments: