Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, April 28, 2011

Cara nak bodek Mr. J.

Ini ialah perbualan dalam SMS. Ok. Telah diedit kerana terlalu banyak shortform dan penulis terlupa sebenarnya...

Isteri: Abang.. inagt tak ada akak blogger tu, yang pernah sayang cite tu...

Suami: Iye. Kenapa?

Isteri: Dia ngan husband dia pun lambat dapat baby. Kat setahun jugaklah. Pastu kan dia balik dari KK terus lekat. 


Suami: yeke? Pastu kena pergi jalan jauh2lah ni nak bagi lekat?


Isteri: Hehe.. Tak paham-paham lagi ke. Tu baru KK. Kak Maz balik dari UK terus lekat...


Suami: Oklah. Kita pergi Cameron Highland nanti ek. Sejuk jugak situ. jauh jugak...

Oklah kan. At least suami aku ni masih bertoleransi lagilah.. Uhuhu.. Cuma tarikh actual tak tau lagi. Mungkin bulan 9. Sebab nak celebrate besday aku sekali. Mungkin bukan berdua. Mungkin bawak 2 2 keluarga kot. To be fair lah kan. I try my best.... Kalau tak bawak 2 2 keluarga tu mungkin sebab rezeki aku lah. maybe next time.

Lagipun aku pernah pergi  cameron Highland masa Form 4 tak silap aku. Mr. J je belum lagi. Kalau bawak 2 2 family mesti happening kan. Ala, ni kira sesi tutup mulut tutup mata lah. Kira next time kitorang pergi Bali ke Bandung ke KK ke, tk bawak diorang takde mana2 pihak yang terasa kan. Doakan kami cepat2 dimurahkan rezki. Kira ni honeymoon ke bape entah.. uhuhu...

No comments: