Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Sunday, May 1, 2011

Saya jumpa ni...

Selamat Hari Pekerja semua... Entry ini ditaip semasa saya berada di Kuantan.. Petang tadi dah bergaduh pung pang pung pang dengan mak saya. Akhirnya kami sampai di JomHeboh di Padang MPK 2 Kuantan. Tau tak saya jumpa sape??? Saya jumpa mereka ni...





vvv




vv


v


Zizan yang sangat hensem dan friendly...



Mak aku paling excited jumpa Zizan walaupun masa tu zizan hanya dalam van TV3. Tapi, honestly Zizan sangat friendly. TAk dapat bergambar sebab masa tu Zizan dan Dira dah nak balik.


Aku dapat jumpa ni jugak.









vvv




vv




v




Tiz Cantik....


dan ini.




Remy encem..... I loike..

Paling tak bleh blah.. Mr J cakap kat aku:

"Sayang, Remy tu macam abang kan???"
Perasan betul....

Lu pikirlah sendiri...

Sekian....

No comments: