besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Saturday, May 14, 2011

Cerita di kampung..

Assalamualaikum... dan selamat petang. Entry ini ditaip eksklusif dari Kuantan, kampung ku tersayang... *nak tau tak. sekarang ni Mr. J tengah gunting rambut aku. aku dengan selambanya tengah berFB dan blogging. Baru jumpe laptop ngan broadband dowh... Jadi jakun terus... Lepas rindu dendam kat blog.. Kat opis sume dah kena block. Damn!

Uwaaa... Aku kena selsema lagi. Sangat tak best. Tengah mengajar boleh pulak air hidung meleleh-leleh.. Eeee-yerk... Tapi tolong doakan saya demam sampai isnin ni eh. Nak amik MC boleh. Konon taknak cuti lah kan.. Uhuhu.. Tup2 balik Kuantan dah selsema pulak.. Nak amik cuti mesti dah tak boleh kan. Sebab takde sape lagi kat opis. Sape nak backup?? Nak cuti ke tak?

Tengah verangan nak beli laptop and broadband. Addicted blogging. Tulun!!! Ahh.. ada benda lain lagi aku nak target. Ni belum masuk lagi nak beli moto untuk si Fatin. Cadangnya nak bagi semangat kat dia untuk sambung belajar. Tau tak apa dia nak??? NOUVO!! Errkk.. makan nasi cicah budu lagilah aku. Janji dia nak belajarlah kan. Nanti dia dah kerja aku paw dia balik. Uhuhu....

No comments: