Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru....

Assalamualaikum...wbt... Hari ni aku tak sihat lagi. Batuk, selesema, muntah.. Ni muntah andanya angin ye u olls.. Ni baru balik dari klinik. Doktor kata aku kena alergi kuman. Sebabnya tonsil aku bengkak dan merah. Bahagian abdomen sakit sangat. Effect dari batuk yang kuat.. Tadi dah pergi klinik. Dapatlah ubat batuk, ubat demam, antibiotik dan ubat demam. Yang penting dapat MC. hehe...

Hari ni 16 Mei, Hari Guru kan? Dah lama tinggal sekolah kan. Al-maklumlah... hehe.. Tupun teringat sebab ada sorang anak didik aku kat Pusat Tuisyen ni mintak no phone dengan FB. Katanya, nak wish Hari Guru. Guru tuisyen pun boleh di'wish'kan ke? hehe.. Anyway, thanx utuk anak didik aku yang berniat nak wish tu. Sebab apa aku cakap berniat? Sebab aku tak sempat bagi no phone ngan FB aku pun. Kelam kabut nak balik lepas mengajar hari tu. 4 jam woo.....

Anyway. aku nak wish Selamat Hari Guru untuk cikgu2 aku yang pernah mengajar aku. Dari Tabika Kemas Tanjung Lumpur, SK Tanjung Lumpur, SMK Tanjung Lumpur, Kolej Matrikulasi Pahang dan Universiti malaysia Terengganu *Pensyarah pun dipanggil guru kan?. Terima kasih kerana mendidik aku dari aku tak tau apa2 sampai aku dah kenal semua benda. Yang mengajar aku dari aku tak tau nak bezakan A B C sampai aku dah tau ape itu hidup. Terima kasih sangat2. Jasa seorang guru tak mampu aku balas dengan wang ringgit. Terlalu banyak pengorbanan...

Terasa nak patah balik semula pada zaman bergelar BUDAK SEKOLAH. Jadi budak sekolah best kan dapat duit pagi2. Takyah nak pikir kerja. Takyah nak bayar duit kereta, duit rumah, bil2 kan.Hehe. Balik umah nasi semua dah siap. Takyah nak masak kan. Amek kau. Demand pulak...

No comments: