Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, February 1, 2013

Makan besar family

Motip selalu cite bab makan. Entahlahapa aku duk gila bayang sangat part makan. Hehehe. Jangan marah. Selagi ada daya dan rezeki mendatangi kita. Jangan ditolak rezeki itu. Oh ye, aku dan Nurul (biras aku) plan nak ajak makan-makan untuk keluarga belah Mr Daddy dan semestinya undangan khas adalah Mak, Fatin dan Maksu sekeluarga... Kitorang makan-makan di Restoran Ana Ikan Bakar. Pengurus cawangan kat situ adalahsepupu Nurul. Ingatkan boleh dapat harga diskaun. Sekali tokenye takde pulak. Tapi rezeki jugak sebab yang jaga kaunter tu junior sekolah aku dan masih kenal aku. Dan dapat harga yang sangat berpatutan. Padahal order setiap benda semua 3 set.

Antara makanan yang di order. Sotong tak masuk.
Asalnya nak order ketam masak telur masin. tapi takde pulak time nih. Ada jugak aku masak sendiri ih. Hehehe...

Tu dia.. Licin abis makanan. Gigih tu!
Alhamdulillah. kenyang perut. yang penting boleh berkumpul bersama keluarga kan..  Nanti buat lagi ye! Ada sape-sape yang baik hati nak open table?? Kita jangan kedekut dengan sedara mara. Tapi kalo buat taik ngan aku. Sorilah nak wat baik. kan??

No comments: