Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, May 5, 2014

Terharunye...

Sungguh aku terharu. Bila ada insan yang selalu mendoakan aku. Yang selalu menjadi 'care' about me. Yang memahami aku dalam dia. Serius nak nangis.


Pepagi bukak FB. Nampak ni. Sob sob.. Terharu. Thanx kak. 6  tahun dah aku kerja di sini. 6 tahun aku mengenali Kak Intan Nuraini. Kakak dalam diam. Walau nampak cara kami kasar. Tapi itulah cara kami berkasih sayang.

Bila datang opis. Teringat kenangan-kenangan lama. bersama rakan-rakan seperjuangan di sini. Bagaimana susahnya menjejakkan kaki ke sini. Fresh graduate. Terus bekerja tanpa hiraukan apa jua jawatan yang ditawarkan. Matlamat. Nak tolong mak. Nak tolong Along. Butakan mata. pekakkan telinga. Dari bujang aku di sini. kemudian berkahwin. Dan sekarang dah ada anak. Nuklear Malaysia menyaksikan segalanya.

Alhamdulillah... Allah memberi tempat yang baik untuk aku. Allah memberi kawan-kawan yang baik untuk aku. Allah memberi keluarga yang baik untuk aku. Syukur. Dengan nikmat Allah....


No comments: