Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, December 31, 2012

Kelakar wei Zizan!!

Korang tengok tak Maharaja Lawak Mega Jumaat baru ni?? Aku tak dapat tengok yang live okeh. Ada sikit frust di situ. Sebab Yaya meragam and Mr Daddy ada operasi malam. Satu lagi statement yang tak boleh blah dari hamba Allah tu. tadi pasal gemuk. ni statement "ko ingat ko kerja AADK aku takut ke??". Wah gitu ayat. Wahai hamba Allah. Mr Daddy kerja AADK bukan nak suruh orang takut. Rezeki dia kat situ. Alhamdulillah. Kerja tetap. Kerja nak tanggung anak bini. Kalo ko bukan penagih atau mat pit atau whatever. Tak perlu takut kan? unless kalo urin ko positif. Pikirlah ye sebelum nak buat statement kelakar tu. Hadoi...

Balik semula cerita pasal Maharaja Lawak Mega. Spoil mood. GGGrrrrr.... Aku tengok yang ulangan keesokan harinya. Aku takleh blah betul tengok aksi Zizan ni wei....

kredit to jozanlovers.
Keras perut wei tengok part Zizan buat aksi ni..
Teringat zaman sekolah dulu. kalo nak betulkan tudung macam-macam gaya. Ada gaya yang main tolak pakai jari, yang tolak pakai angin tiup siu siu.... Ada yang jenis pakai plastik kat dalam tu. Ada jugak yang jenis tenyeh lilin dulu sebelum gosok kan. Dan aku paling ingat, aku pernah buat gini wei. Sampai terjelir-jelir lidah. Sebab nak cepat. Tapi over pulak Zizan buat. Sampai aku tersepak walker Yaya geli hati sangat. terpinga-pinga Yaya. kesian anak Mummy..~~~

No comments: